Az ültetett sportfutóműves újdonság szuperhangos kipufogója F1-technikát vonultat fel.
A 2017 elején debütált Ferrari 812 Superfast 2019 végén kapta meg nyitható tetejű testvérmodelljét, a 812 GTS-t, mely a maga 800 lóerős teljesítményével, illetve 718 Nm-es nyomatékával gyengének semmiképp sem nevezhető.
A Novitec azonban azokra is gondol, akik nem teljesen elégedettek a 812 GTS produkciójával. Számukra készült a német tuningcég újdonsága:
A 6,5 literes V12-es szívó benzinmotor a szakszerű beavatkozást követően 840 lóerős teljesítményt, illetve 751 Nm-es nyomatékot szabadít rá a hátsó kerékre.
Az elöl 21, hátul 22 colos kerekeken gördülő újdonság 35 milliméteres ültetést kapott, F1-technikájú sportkipufogója pedig minden korábbinál hangosabb.
Nem tudni, hogy a menetdinamika mennyit javult, mindenesetre a gyári 812 GTS álló helyzetből alig 3 másodperc alatt gyorsul fel 100-as tempóra, vagyis csak 0,1 másodperccel lassabb, mint a 75 kilogrammal kisebb tömegű 812 Superfast.
A 0–200-as sprintet 8,3 másodperc alatt lehet letudni a GTS-sel, szemben a kupé 7,9 másodperces értékével, a végsebesség azonban mindkét sportkocsi esetében 340 km/h.
Az elektromosan mozgatható keménytetőt 14 másodperc alatt lehet lenyitni, illetve becsukni, és ehhez meg sem kell állni, elég 45 km/h alá csökkenteni a tempót.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.