A teljesen önvezető járművet elegendő 16 óránként töltőre dugni.
A szimmetrikus kialakítású újdonság belsejében négy utas foglalhat helyet egymással szemben.
A 3,63 méter hosszú duplamotoros taxi egy 133 kWh kapacitású akkumulátorból nyeri a működéséhez szükséges energiát. A gyártó szerint ez a kapacitás lehetővé teszi, hogy csak 16 óránként kelljen töltőre csatlakoztatni az autót.
A kamerákkal, radarokkal és LiDAR szenzorokkal telepakolt jármű nem rendelkezik holttérrel, vagyis minden irányban tökéletesen "lát", a bent ülők számára pedig ötcsillagos védelmet biztosít.
Az aktív felfüggesztésű önvezető taxit első körben Las Vegasban, San Franciscóban és Foster Cityben tesztelik.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.