Az új hajtásláncok az Insignia Grand Sport limuzinban és az Insignia Sports Tourer kombiban egyaránt elérhetők.
Az Opel 2008-ban a Vectra utódjaként dobta piacra az első Insigniát, amelyet aztán 2017-ben váltott a teljesen új fejlesztésnek tekinthető második generációs kiadás. Utóbbi nemrégiben kapta meg az első ráncfelvarrását, most pedig két új hajtással gazdagodott.
Az egyik újdonság egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor, amelynek 170 lóerős a teljesítménye, 350 Nm-es nyomatéka pedig már 1500-as fordulatszámtól lehívható. A 6-6,4 literes átlagfogyasztásúnak ígért, kilencfokozatú automata váltóval társított erőforrás 8,7 másodperces 0-100-as gyorsulást, illetve 228 km/h végsebességet tesz lehetővé.

Újdonság a kínálatban az összkerékhajtással és nyolcfokozatú automata váltóval kombinál 2 literes turbódízel motor is. A 174 lóerős teljesítményű, illetve 380 Nm nyomatékú erőforrással szerelt Insignia 8,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra sprintet, a végsebessége 223 km/h, az átlagfogyasztása pedig 5,1 liter 100 kilométerenként.
Az Insignia 2.0 Turbo német alapára 38 919 euró (14,1 millió forint), az Insignia 2.0 Diesel AWD-é pedig 41 531 euró (15,1 millió forint).

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.