Ezért egy 480 lóerős, soros hathengeres sportkocsit kapunk, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással.
A BMW néhány hete mutatta be két új, középkategóriás nagyteljesítményű sportautóját: az ötszemélyes BMW M3-ast és a négyszemélyes BMW M4 Coupét. Mindkettőt azonnal a Competition kivitelben is, amelyek a még radikálisabb vonalat képviselik.
Az újdonságokhoz összesen három különböző hajtáslánc-konfigurációt lehet rendelni, amelyeknek most megérkeztek az árai is. Az "alap" 480 lóerős teljesítményű, hatfokozatú manuális váltós BMW M3 kiindulóára 27,65 millió forint, míg az M4-es ugyanezzel a teljesítménnyel 28,1 millióról indul.
Fekete szín a megoldás az új BMW M3-as túlméretes hűtőrácsaira
A BMW nemrég mutatta be két legnépszerűbb sportmodelljének legújabb generációját. Sokan azóta is nehezen emésztik meg az új M3-as és a kétajtós kupé M4-es orrészén lévő gigantikus veséket.
A Competition változat esetében a limuzin és kupé is 510 lóerős, nyolcfokozatú BMW M Steptronic automata váltóval, de még mindig hátsókerék-hajtással. Ebben a változatban az M3-as ára 28,93 millió forint, míg az M4-es 29,38 millióról indul.
A két Competition kivitel a gyártó közlése szerint M xDrive összkerékhajtással is elérhető lesz hamarosan, a tervek szerint 2021 nyarától, annak az árát még nem közölték.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.