Megérkezett a legendás terepjáró vadonatúj plugin hibrid változata, ami nyomatékosabb a 600 Nm-es dízel modellnél.
A keresztségben Jeep Wrangler 4xe nevet kapott újdonság meghajtásáról egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik, mely két darab villanymotor társaságát élvezi. A 375 lóerős összteljesítményű, 637 Nm nyomatékú terepjáró lítium-ion akkumulátora 17 kWh kapacitású, ami mintegy 40 kilométeres elektromos hatótávolságot tesz lehetővé.
Hybrid módban bármikor bármelyik motor hajthat, Electric módban elektromosan halad az autó az akkumulátor lemerüléséig, eSave módban pedig a benzinmotorra hagyatkozva későbbre tartalékolhatjuk az aksi kapacitását. A természetesen négykerékhajtású és egyelőre még ismeretlen árú Jeep Wrangler 4xe rekuperációja két fokozatban állítható.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.