A praktikus karosszériaváltozat felára mintegy 0,6–1,2 millió forint a szedánhoz képest.
A praktikus családi autóra vágyók a szedánnál mintegy 0,6–1,2 millió forinttal drágább kombival, vagyis az E-osztály T-Modellel járnak a legjobban.
A legolcsóbb benzines kivitel az E 200, mely 14 lóerős villanymotorral kiegészített 197 lóerős lágyhibrid benzines típus alapára 18 millió forint, és amennyiben 4Matic összkerékhajtást is kérünk hozzá, akkor minimum 19,2 millió forinttal lesz vékonyabb a pénztárcánk.
A 258+14 lóerős E 300 21,4 millió forinttól indul, a 211+122 lóerős plugin hibrid E 300 e alapára 21,3 millió forint, a 367+22 lóerős benzines csúcsmodell, a 6 hengeres motorral szerelt E 450 pedig alaphangon 24,1 millió forintba kerül.
Dízel fronton a 160 lóerős és 17,6 millió forintos E 200 d jelenti a belépőszintet, a 194 lóerős E 220 d alapára 18,5 millió forint, a 194+122 lóerős dízel plugin hibrid E 300 de pedig minimum 22,1 millió forint kifizetését követően vezethető haza.
A gázolajos csúcsmodell, a hathengeres E 400 d 24,2 millió forinton nyit. Az összes kivitel közös vonása a kilencfokozatú automata váltó.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.