A BMW X7-nél is nagyobb újdonságban elöl négy-, hátul pedig három kijelző található.
A korábban a Rolls-Royce-nál dolgozó Gilles Taylor által megrajzolt hatalmas divatterepjáró egy száz százalékban villanymotoros hajtásláncú luxusautó.
Az alapmodell elöl egy 218 lóerős és 350 Nm nyomatékú motort vonultat fel, a hátsó kerekeket pedig egy 128 lóerős egység hajtja. A Performance változatban elöl ugyanaz a motor, hátulra viszont egy 333 lóerős és 420 Nm-es egységet szerelnek.
Az akkumulátor mindkét esetben 92,4 kWh kapacitású, ami kiviteltől függően 500-, illetve 600 kilométeres NEDC-hatótávot tesz lehetővé.
A négy-, hat-, illetve hétüléses változatban rendelhető SUV 5,2 méter hosszú (BMW X7: 5,15 méter), 2 méter széles és 1,73 méter magas, miközben a tengelytávolsága 3,11 méter. Alapáron 21 colos kerekek járnak, felár ellenében pedig 22 colos szett is választható.
A műszerfalon négy nagyméretű kijelző található, a hátul ülők pedig három érintőpanelt kapnak. A várhatóan 480-550 ezer jüanos (19,7-22,6 millió forint) áron támadó Hongqi E-HS9 első példányait szeptemberben vehetik majd át a vásárlók.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.