A japán gyártó a költségek lefaragása érdekében jelentősen átalakítja a működését.
A Mitsubishi bejelentette, hogy a "Small but Beautiful" szlogen jegyében két éven belül 20 százalékkal csökkenteni kívánja fix költségeit. Ennek jegyében a japán vállalat a jövőben Ázsiára kíván fókuszálni, és leépíti az alacsony profitot termelő tevékenységeit.
A döntés következtében a Mitsubishi befagyasztja az új modellek európai bemutatását, így nem fog megérkezni az öreg kontinensre az Outlander, az L200 és a Mirage következő generációja. A márka rajongóit leginkább a plugin hibrid hajtásláncú Outlander elkaszálása szomoríthatja el, mert a középkategóriás szabadidő-autó új generációjának már küszöbön állt az idei esztendő második felében történő debütálása.
A Mitsubishi Dél-Kelet Ázsiában 6,4 százalékos piacrésszel rendelkezik, ezzel szemben Európában, illetve Észak-Amerikában mindössze 1, illetve 0,9 százalékot tudhat magáénak. A költségek lefaragása érdekében a Mitsubishi minden korábbinál szorosabb együttműködést kíván folytatni partnereivel, a Nissannal és a Renault-val.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.