Mindegyikük a régi iskolát vitte még: a krómos, háromdimenziós, a ’80-as, ’90-es évek stílusát cserélték le a nagyon minimalista - szerintük - jövőbe mutató logóra.
Az elmúlt pár év az autóipar jelentős forradalmát hozta az elektromos hajtásra való átállással. Az autógyártók ennek a technológiai és ideológiai változásnak a dizájnban is meg akarnak felelni, erre pedig a leginkább általános lehetőség az emblémák átalakítása.
A korábban népszerű emblémák leginkább azt az ideát követték, hogy a tükröződéseik és a textúra lényegében imitálta a jármű anyagát, a fémet és nagyon is megfogható volt. A mostani korszakban, amikor minden a digitalizációról szól, elsődleges fontosságú, hogy ezek az emblémák a képernyőkön, a digitális térben mutassanak jól.
Ezt a törekvést lehet jól szemügyre venni, hét egymás mellé állított, megújult logóval, amelyekben a közös, hogy mind az egyszerűség felé mozdult el: