A modernizált technikával támadó középkategóriás szedán hazai alapára 14,75 millió forint.
A BMW május végén mutatta be a 2016-ban debütált 5-ös sorozat ráncfelvarrt új változatát, mely immár hazánkban is rendelhető.
Legolcsóbban 14,75 millió forint ellenében lehet új 5-ös BMW-nk, ennyibe kerül ugyanis a 184 lóerős 2 literes benzinmotorral szerelt 520i. A másik végletet az 530 lóerős 4,4 literes biturbó V8-assal szerelt M550i xDrive jelenti, mely 0-ról 100-ra alig 3,8 másodperc alatt katapultáló csúcsmodell alapára 27,5 millió forint.
A hazánkban a zöld rendszám előnyeit élvező, 292 lóerős plugin hibrid hajtásláncú 530e 18,12 millió forinttól indul, az összkerekes változata pedig minimum 18,96 millió forintba kerül.
Dízel fronton a 150 lóerős gázolajos egységgel szerelt 518d jelenti a belépőszintet, ez a modell minimum 14,77 millió forint kifizetését követően vezethető haza. A képzeletbeli trónon a 340 lóerős és 0-ról 100-ra 4,6 másodperc alatt felgyorsuló 540d xDrive található, a maga 19,65 millió forintos árcédulájával.
A facelift során a veséket formáló hűtőrács némileg nagyobb lett, azonban nem olyan mértékben, mint a márka közelmúltban debütált egyéb modelljei esetében. Átrajzolták a módosított menetfényű fényszórókat, melyek opcionálisan full-LED-es, illetve lézer technológiás változatban is rendelhetők, ezen kívül a hátsó lámpák is módosultak. Alapáron 18 colos kerekeken gördül a megújult 5-ös BMW, a 19 és 20 colos felnik felárasak.
A széria sportkormány mögött egy 12,3 colos képátlójú digitális műszeregység található, a műszerfal közepén lévő érintőkijelző kiviteltől függően 10,25-12,3 colos. Az autó szoftvere OTA-frissítésekkel lényegében bárhol és bármikor egyszerűen naprakésszé tehető, és a gyártó legújabb vezetéstámogató rendszerei is megérkeztek az új 5-ösbe.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.