Néha nem pontosan érteni, most akkor melyik is a jó irány.
A VanMoof holland elektromos kerékpárok legújabb reklámkampányát letiltatta a francia reklámtestület, mondván, túlzottan negatív képet mutat az autózásról és annak környezeti hatásairól.
A reklámban forgalmi dugókat látni, egy felborult autót és erőműből kiáradó, szennyező füstfelhőt, ami egy sportautó felületén tükröződik, amely végül olvadni kezd, majd átalakul a VanMoof új S3-s elektromos bringájává.
A cég úgy kommentálta a döntést, tudták, hogy ez nem csak egy sima kerékpárhirdetés. Taco Carlier, a VanMoof társalapítója arról beszélt, éppen az volt a céljuk, hogy cselekvésre szólítsanak fel annak. Hozzátették: a fennálló állapoton változtatni mindig konfrontációt okoz, de nekik kezdetektől fogva ez a céljuk -- írta a The Verge.
Franciaországban éppen nagy erőkkel zajlik az elektromobiltásra való átállás. Kormányzati szintű döntés, hogy a legnagyobb elektromosautó-gyártó ország legyenek Európában, és Anne Hidalgo is azzal az ígéretével nyerte meg újra a főpolgármester-választást, hogy kitiltja az autókat a párizsi belvárosból.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.