Új motorokat, váltót és infotainment-rendszert kapott a szabadidő-autó, amelynek gyártását átköltöztették Mexikóból Olaszországba.
A modell, amelyet több ponton komolyan átalakítottak, hogy jobban megfeleljen az európai igényeknek, az FCA olaszországi Melfiben működő üzemében készül majd.
A futóműhangolás átszabása mellett a legfontosabb újdonság benne a kétféle teljesítményű új benzines egysége. A 130 és 150 lóerős változatban elérhető, 1,3 literes, négyhengeres benzines turbómotor mindkét teljesítményszint mellett 270 Nm maximális forgatónyomatékot ad le. A motor mindkét esetben az első kerekeket hajtja, és a Compass most először kínál automata sebességváltót elsőkerék-hajtású hajtásláncban is.
A Compass motorkínálatában továbbra is megtalálható a 120 lóerős, 1,6 literes MultiJet II dízelmotor is, amely 320 Nm forgatónyomatékú.
Kívülről leginkább az új keréktárcsák, valamint az öt új karosszériaszín jelent változást a modellnél. A kabintérben az infokommunikációs egység újult meg, ami akár 8,4 colos méretű is lehet.
Az új Compass júniustól érkezik a márkakereskedésekbe.
Jeep Compass-teszt: megvan a jó irány?
Az amerikai Jeep sosem csinált unalmas autókat, de volt egy-két mellényúlásuk. A legelső Compass pont ilyen volt, fájt ránézni is. Most külsőre ráncba szedték, a tudásával pedig eddig sem volt gond. A kérdés mára csak az maradt, van-e helye a divatterepjárók közt egy ilyen konstrukciónak.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.