A világszerte népszerű pickup aktuális generációja 5 évvel a bemutatkozása után egy komolyabb ráncfelvarráson esett át.

A Hiluxot egészen mostanáig egyetlen 150 lóerős 2,4 literes D-4D dízelmotorral lehetett kapni, a facelift azonban elhozta a típus számára a Land Cruiserből ismerős 2,8 literes dízeles egységet, melynek ráadásul 177-ről 200 lóerőre emelkedett a teljesítménye.
A csúcsnyomaték kereken 500 Nm, ami már percenkénti 1600-as fordulatszámtól rendelkezésre áll. Az alap fordulatszámot 850-ről 680-ra csökkentették, ami jó hatást gyakorol a fogyasztásra, ezenkívül pedig a futóművet is továbbfejlesztették a mérnökök.

Az utastérben az Apple CarPlay kompatibilis 8 colos központi érintőképernyő jelenti a legfontosabb újdonságot. A továbbfejlesztett biztonsági rendszerekkel felvértezett új Toyota Hilux thaiföldi forgalmazása még ebben a hónapban megkezdődik, az európai bevezetés részletei egyelőre ismeretlenek.
A kifutó típus hazai alapára nettó 6,463 millió forint, mely összeg ellenében egy hatfokozatú kézi váltós, szimplakabinos kétajtós Hilux vezethető haza.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
