Általános meglepetésre lett holtversenyben az év autója idén az Alpine A110. A tuningcégeket persze mindez csak motiválja vélhetően.
Az Alpine A110 korántsem egy átlagos autó, hanem egy sportos, könnyű, élményautó. A komoly és nemzetközileg elismert Carlex lengyel tuningcég viszont luxusautó belsőket gyárt. Ennek ellenére meglátták a fantáziát a francia sportkocsiban is és alaposan átszabták a belsejét. Egy sportkocsiban minden arról szól, hogy könnyű legyen, hát ebben az esetben, annyi bőrt varrtak bele, hogy ez az összetevő biztosan sérült valamennyire.
A koncepción most is lehet vitatkozni, de a munka minőségén aligha.





Műszaki téren nem történtek változások, az 1,8 literes turbómotorja még mindig 250 lóerős és 320 Nm nyomatékú. Normál körülmények között ez 250 km/h-s végsebességre jó és 4,5 másodperces 0-100-as sprintidőre.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.