Autó László Ferenc 2018. szeptember. 16. 11:21

Körbefotóztuk a BMW kvintesszenciáját, az új M2 Competitiont

László Ferenc
Szerzőnk László Ferenc

Münchenben járva meglestük az M2 eddig készült legkeményebb verzióját, az M4 motorjával szerelt M2 Competitiont. Nagy teljesítmény kis tömeggel, hátsókerékhajtással és kéziváltóval kombinálva, kell ennél több?

A nemrégiben ráncfelvarrt BMW M2 egyáltalán nem nevezhető gyengének, vezetési élményben szegénynek pedig végképp nem. Áprilisban azonban megérkezett a kihegyezett, erősebb és keményebb új csúcsváltozat, az M2 Competition, amit a napokban a gyártó müncheni központjában fotóztunk körbe.
László Ferenc

Míg a normál M2 "csak" 370 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre, addig az M2 Competition már 410 lóerős teljesítménnyel büszkélkedhet. Ez pedig annak az M4-ből érkezett 3 literes sorhatos motornak köszönhető, ami az eddigi 500 helyett immár 550 Nm-es nyomatékcsúccsal bír. Az Otto-részecskeszűrőnek köszönhetően a motor nem csak erős, hanem minden károsanyag-kibocsátási normának is megfelel.

László Ferenc

A manuális váltó szerelmesei jó esetben 4,4 másodperc alatt tudhatják le a 0-100-as sprintet, DKG automataváltóval pedig ugyanez akár 4,2 másodperc alatt is abszolválható. A végsebesség 280 km/h, már amennyiben megrendeljük az opcionális M Driver csomagot. Különben "csak" 250 km/h.

László Ferenc

Az alapmodellétől eltérő veséket kapott újdonság kapcsán említést érdemel többek közt a módosított kormány, az áthangolt differenciálmű, a dedikált üzemmódváltó gomb, az adaptív sportkipufogó, az erősebb fékek, a 19 colos kerekek, illetve a kiváló oldaltartású sportülések. Két új fényezés is felbukkant a kínálatban, az egyik a Sunset Orange (narancssárga), a másik pedig a Hockenheim Silver (ezüst).

László Ferenc

 

László Ferenc
László Ferenc
László Ferenc

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés