Az új motorokkal támadó kompakt divatterepjárót a Párizsi Autószalonon láthatjuk majd először testközelből.
A belsőt érintő változások közül ki kell emelnünk a modernizált fedélzeti számítógépet, az áttervezett üléseket és a korábbiaknál jobb minőségű anyagokat.
Újdonság az 1,3 literes turbós benzinmotor, amit a Renault a Daimlerrel közösen fejlesztett. Az új TCe erőforrás 140, illetve 160 lóerős kivitelben készül, és hatsebességes kéziváltót, illetve duplakuplungos automataváltót lehet társítani mellé.
Felfrissítették továbbá az 1,5 literes turbódízelmotort, mely egyrészt erősebb lett, 115 és 150 lóerős változatban érhető el, másrészt pedig az új SCR katalizátor révén kevesebb károsanyagot bocsát ki. A kétkerék-, illetve összkerékhajtású új Kadjar áráról egyelőre sajnos nem szól a fáma.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.