Szupersport-autós dinamikai mutatókat sikerült megint kipréselni a 2,5 tonnás óriásból.
Az új BMW X5 nagyjából két hónapja mutatkozott be, nyilván az igazán elkötelezettek már várják a brutális X5 M variánst is belőle. Mindez – ahogyan jellemző – azért jóval későbbre várható, talán csak jövőre a legkorábban.
Hogy addig se teljen tétlenül a drága tuningidő, a lengyel Auto-Dynamic kezelésbe vett egy jelenlegi X5 M (F85) példányt. Nagyjából az a szint volt a cél, amit egy Lambroghini Urust tud a maga 650 lóerejével és 850 Nm-ével. A BMW X5 M 4.4 literes V8-asát ezért 670 lóerősre és 880 Nm-esre húzták.
Mindehhez a motorelektronikát tették kicsit engedékenyebbé, kapott egy új titánium kipufogórendszert az Akrapovic cégtől, BMC sportlégszűrőket, valamint a Eisemann cégtől származó leömlőcsöveket. Mindezzel 3,5 másodperc alatt van 100-on a 2,5 tonnás autó, amely természetesn elég szépen veri a gyári változat 4,2 másodperces idejét.
A lengyelek a sztenderd keréktárcsák helyére is 22 colos Hamann Black Line órásokat tettek, amelyek passzolnak a matt fekete karosszéria színhez. A féknyergek viszont világoskék színűek és extra még a Hamanntól származó lengéscsillapító rendszer is.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.