Ez a típus Európában mindeddig nem volt kapható, mostantól azonban már nálunk is gőzerővel támad.
A kifutó ES-nél minden irányban néhány centiméterrel nagyobb, 4,96 méter hosszú újdonság 350-es és 300h kivitelben készül, melyek közül nálunk az utóbbi, modern hibrid hajtásláncú változat lesz elérhető. Ebben a modellben egy 2,5 literes lökettérfogatú négyhengeres benzinmotort támogat a villanymotoros hajtáslánc. A 218 lóerős összteljesítményű 300h a gyári adatok szerint mindössze 4,7 liter üzemanyagot fogyaszt 100 kilométeren.
A sportosabb külcsín és a tempósabb haladás rajongói számára készül az F Sport kivitel, mely csak a 350-es modellhez lesz elérhető: ennek 3,5 literes V6-os erőforrása 305 lóerős teljesítménnyel, illetve 362 Nm-es nyomatékkal rendelkezik. Az összes ES fronthajtásos, de elképzelhető, hogy a későbbiekben összkerékhajtást is kap majd a széria.
A régi hatfokozatú helyett immár nyolcfokozatú automataváltóval szerelt új Lexus ES forgalmazása az év végén kezdődik meg.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.