Az indiai tulajdonban lévő brit márka legújabb SUV modellje egyáltalán nem szenved erőhiányban.
A módosított aerodinamikai elemek között megtalálhatók a nagyobb első légbevezető nyílások, illetve a légcserenyílások a kerékdobon, amelyek a kerékíven belüli nyomást hivatottak csökkenteni, emellett mérséklik a felhajtóerőt, extra hűtési teljesítményt biztosítanak, valamint hozzájárulnak a modell nagysebességű stabilitásához. Ezen túlmenően egyedi kerékív-toldatok és küszöbborítások is találhatók a karosszérián.
Szintén egyedi kivitelű az SVR motorházfedél, amelynek szellőzőnyílásai segítenek elvezetni a forró levegőt a motortérből. Hátul különleges légterelő és új lökhárító határozza meg a modell megjelenését, utóbbiban kapott helyet az aktív kipufogórendszer négy végcsöve. A módosított felfüggesztés elöl 30, hátul 10 százalékkal feszesebb, progresszív tekercselésű rugókat kapott, a speciális kanyarstabilizátor 5 százalékkal csökkenti a karosszéria oldaldőlését.
Az alaphelyzetben 21, opcionálisan 22 colos kerekeken gördülő újdonság sportkipfugója 6,6 kilogrammal könnyebb az alapmodell kipufogójánál. Ezenkívül az SVR modell az első olyan F-Pace, amely megkapta a Jaguar elektronikus aktív hátsó differenciálművét.
A négyféle színben rendelhető Jaguar F-Pace SVR forgalmazása ősszel fog megkezdődni, a németországi alapár várhatóan 110 ezer euró, vagyis átszámítva mintegy 34,4 millió forint magasságában fog alakulni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.