2018-as vörös ördög: íme az idei Ferrari F1-autó, mutatjuk
Végre lehullott a lepel az olasz csapat idei fejlesztésű Forma–1-es versenyautójáról.
A Ferrari német és olasz pilótái tavaly 522 pontot szereztek az F1 világbajnokság futamai során. Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen ily módon az ezüstérmet tudták bebiztosítani a konstruktőri bajnokságban, még pedig a 668 pontos első helyezett Mercedes mögött, illetve a 368 pontos harmadik Red Bull előtt.
A csapat vezetői nem igazán elégedettek a második hellyel, és nem titkoltan azt szeretnék, hogy az idei Forma–1-es Ferrari a tavalyinál jobban szerepeljen a futamokon. A maranellói csapat idei versenyautója, az elődjénél hosszabb tengelytávú SF71H ma délután mutatkozott be, íme:
Évtizedekig elzárva tartották a nagyközönség elől, majd amikor szóba került a nyilvánosságra hozatala, mind az irodalmárok, mind a pszichológusok tiltakozni kezdtek ellene. Nemcsak azért, mert a szocialista erkölcsbe ütközött, hanem attól is tartottak, hogy a megjelentetése lejáratná a pszichoanalízis módszerét, valamint összetörné az olvasókban élő, kultikus József Attila-képet. A Szabad-ötletek jegyzékének idei újrakiadása és a József Attila pszichoanalízisét feldolgozó, ezen a héten mozikba kerülő új film, a Reménytelenül egyaránt a közönség nem szűnő érdeklődését mutatja a téma iránt. A ma 120 éves József Attiláról, a költőről és a magánemberről, továbbá a Szabad-ötletek jegyzékének publikálását övező vitákról kérdeztük az első kiadást tető alá hozó Tverdota György irodalomtörténészt, a József Attila Társaság elnökét, az életmű egyik legavatottabb ismerőjét.