A megújult három- és ötajtós kisautó hátsó fertálya teljesen egyértelművé teszi a német kézben lévő márka brit eredetét. Tavasszal hazánkba is megérkeznek az első példányok.
A facelift a három- és ötajtós alapmodellt, illetve a nyitható tetős kiadást érinti, és az egyik leglátványosabb hozománya a Union Jack által inspirált LED-es hátsólámpa, melyhez hasonlóval nemrégiben a gyártó elektromos koncepcióautóján találkozhattunk.
Ezenkívül a fényszórók is megújultak, megérkezett az átdolgozott új Mini embléma, frissült a könnyűfémfelni-kínálat, és megjelent három új fényezés, az Emerald Grey (szürke), a Starlight Blue (kék) és a Solaris Orange (narancssárga). Ugyancsak újdonság a Piano Black Exterior csomag, mely magas fényű fekete elemekkel támad a szériakróm helyett.
Belül az új kormánykerékre és a frissített belépőszintű 6,5 colos kijelzős audiorendszerre lehetünk figyelmesek, a drágább modellekben pedig 8,8 colos központi érintőkijelzőt és vezeték nélküli telefontöltőt találhatunk. A személyre szabható beltér mellett említést érdemel továbbá az egyedi külső világítás: az autó nyitását és zárását követően 20 másodpercig Mini logót vetít a talajra egy a visszapillantótükörben lévő miniprojektor.
A fejlesztők átdolgozták a TwinPower Turbo technológiát, módosították a vezérlőelektronikát, az olajellátást, a hűtést és a kipufogót. A kabriót hat motorral lehet rendelni, melyek közül a 102 lóerős a leggyengébb, a normál Mini pedig 75-192 lóerő közötti erőforrásokkal érhető el. Motortól függően hatsebességes manuális, hétsebességes duplakuplungos, illetve nyolcsebességes hagyományos automataváltó kerül a Minikbe.
Az új Mini első példányai a gyártó hazai képviseletének közlése szerint március második felében, április elején érkeznek meg Magyarországra.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.