A gyártó neve hivatalosan ugyan nincs benne az elnevezésben, de lényegében ők rakatták össze ezt az együttállást csillagászokkal. Ez aztán a termékelhelyezés igazán ravasz módja.
Az első generációs Priust 1997 októberében mutatták be a japánok és lényegében megteremtették a tömeggyártású hibrid autók korszakát. Húsz évvel később a Prius már a negyedik generációjánál és 11 millió darabos eladásnál jár.
A japán márka emblematikus autójának születésnapjára jó néhány vezető csillagásszal értekezve a toyotásoknak sikerült egy olyan csillaghalmazt keríteniük, amely kiadja a kocsi formáját.
A 100 tagból álló csillagképet elneveztették hivatalosan is Priusnak, így mostantól, aki az északi féltekén felnéz az égre, eszébe juthat az is, hogy egy hibridautó csillagképe is ott van.
Negyedik Prius: hibridek közt a pápa
Bizony nagykorú mára az a fura autó, amelyet sokan megmosolyogtak még néhány évvel ezelőtt is. A Toyota Prius életképességét mi sem bizonyítja jobban, hogy a 18 év alatt, amióta az utcákat koptatja, akadt belőle egymillió kilométert futott példány is. Pedig jellemzően a legtöbb Priusnak nem csak a csillogás jut, hanem a taxislét.
A japánok elég akkurátus módon, a tudományos igazolást támogatva egy nagyon látványos oldalon mutatják be a Prius csillagkép felépítését.