A stuttgarti csillagos márka a normál S-osztályt követően a kétajtós modellek ráncait is felvarrta.

A megújult frontrésszel rendelkező, 103 ezer eurós alapárú új modell belsejében visszaköszön a nemrégiben ráncfelvarrt négyajtós S-osztály utastere. A műszerfalon két darab 12,3 colos kijelző található, melyek többek közt a kormányon elhelyezett apró érintőpanelek révén is kezelhetők. Az alapáron légrugós kétajtós S-osztály a gyártó legfejlettebb vezetéstámogatási rendszerét kapta meg.

Az S450 4Matic mozgatásáról egy 3 literes V6-os erőforrás gondoskodik a maga 367 lóerejével és 500 Nm-es nyomatékával. Az S560 4Matic-ban már egy 4 literes V8-as rejtőzik, mely 469 lóerőt és 700 Nm-t produkál, de az igazi élvezetet az AMG modellek jelentik. Az AMG S63 4Matic+ V8-as erőforrása 612 lóerős és 900 Nm nyomatékú, az AMG S65-ben lévő V12-es motor pedig 630 lóerővel és kereken 1000 Nm nyomatékkal büszkélkedhet.

A 20 colos felniken guruló AMG modellek végsebessége 300 km/h-ra van korlátozva, 0-ról 100-ra pedig az S63 gyorsul jobban, köszönhetően a négykerékhajtásnak. Az S63 alig 3,5 másodperc alatt gyorsul állóhelyzetből 100-ra, mely mutatványhoz az S65-nek 4,1 másodpercre van szüksége.



Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.