Autó hvg.hu 2017. június. 15. 09:28

Videó: Ezt a BMW-t nem városi araszolásra találták ki

Az M4 GTS sok mindenre kiváló, de van, amire nem.

A BMW M4 a maga 431 lóerős teljesítményével és izgalmas hátsókerékmeghajtásával egy igazi vérbő sportkupé. Amennyiben esetleg mégis kevés lenne a "sima" M4 tudása, az M4 Competition Package már 450, az M4 CS pedig 460 lóerőt bocsát rendelkezésünkre. Az M4 hierarchia csúcsán pedig a kereken 500 lóerős M4 GTS található.

A limitált példányszámban gyártott és méregdrága M4 GTS az alapmodell 4,1 másodperces 0-100-as szintideje helyett 3,8 másodperc alatt katapultál nulláról százra, a végsebessége pedig 305 km/h. A karbonszálas alkatrészekkel a végletekig könnyített, karbon-kerámia sportfékes torpedóból a hátsó ülések hiányoznak, viszont a bukócső a gyári alapfelszereltség részét képezi.

Nyílt titok, hogy az M4 GTS sokkal inkább a Nordschleifére való, és nem arra, hogy anyósunkat fuvarozzuk vele. Erre utal az alábbi gyári videó is, melynek mottója röviden annyi, hogy "az M4 GTS túl kényelmetlen".

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Itthon Bábel Vilmos 2024. november. 28. 17:21

A Tiszának rengeteg pénzre van szüksége

Magyar Péteréknek milliárdok kellenének a 2026-os kampányra, ha tartani akarják a lépést riválisaikkal. A szükséges pénzt csak adományokból tudják összeszedni, az államtól nem fognak kapni. A magyar elit nagy része az államtól függ, és nem fog oldalt váltani, ha nem biztosak abban, hogy nemsokára másnál lesz a kasszakulcs. Magyarék feladata: jó befektetésnek kell látszani. Szombaton jön ki a párt friss átláthatósági jelentése, és kiderül, hogy az elmúlt hónapokban ez mennyire sikerült nekik.