Közeleg a Super Bowl hétvégéje, elkezdtek befutni az autógyártók reklámjai az egyik legnagyobb nézettségű sporteseményre.
Az amerikaifutball-bajnokság döntőjének meccse tízmilliókat ültet a tévé elé minden évben csak Észak-Amerikában. Mostanra legendássá vált, milyen irgalmatlan pénzeket képesek kifizetni a cégek a meccs alatti értékes reklámidőkre.
Ha már ennyit költenek megjelenésre, akkor a filmre is érdemes, így például a Mercedes-AMG GT reklámjára a Joel és Ethan Coen rendező testvérpárt nyerték meg, akik a Fargót, a Nagy Lebowskit vagy a Nem vénnek való vidéket csinálták.
A Mercedes-AMG GT Roadser egyébként tavaly október elején mutatkozott be a Párizsi Autószalon. A kétüléses roadster kétféle verzióban készül, amikben ugyanaz a 4.0 literes V8-as biturbó motor dolgozik, de eltérő teljesítménnyel. Az alapmodellben 476 lóerőt és 630 Nm maximális nyomatékot produkál, míg a GT C csúcsmodellben 557 paripát és 680 Nm-t csaltak elő az AMG mérnökei.
A Coenek korábban, az H & R Blocknak csináltak Super Bowl-reklámot 15 évvel ezelőtt, valamint egy Honda-szpotot 18 évvel ezelőtt.
Hazai idő szerint február 6-án hajnali fél 1-kor ismét kezdetét veszi az egyik legjobban várt amerikai sportesemény, a Super Bowl, ami sorrendben már az 51. lesz.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.