Sokan kitérnek majd a hitükből, de biztosan lesznek páran, akik örülnek a télen is használható Challenger GT AWD-nek.
A legtöbb ember szemében egy amerikai izomautó a V8-as morajlásról és a mesterien kivitelezett gumifüstölésről szól, így biztos lesznek néhányan, akik szentségtörésnek veszik, hogy a Dodge bemutatta a Challenger összkerék-hajtású verzióját. A GT AWD kivitelben az összkerekes Charger hajtáslánca dolgozik, ami normál esetben a hátsó tengelyre küldi a nyomatékot, igény esetén viszont az első kereket is be tudja vonni a hajtásba.
A Challenger GT AWD motortérében V8 helyett a 3.6 literes, V6-os Pentastar blokk kapott helyett 305 lóerős teljesítménnyel és 336 Nm maximális nyomatékkal, amit a nyolcfokozatú ZF automataváltón keresztül továbbít a kerekekhez. Menetdinamikai adatokat egyelőre nem tettek közzé róla, de mindenképp érdemes lesz majd összevetni a hátsókerekes verzióval.
Az összkerekes kivitel egyébként kívülről ugyanúgy néz ki, mint a többi Challenger, mindössze a 19 colos felnikre húzott négyévszakos gumik árulkodhatnak. A belsejében fűthető/szellőztethető Nappa-bőr fotelek, fűthető kormánykerék, 9-hangszórós audio-rendszer és 8,4 colos központi kijelző várja, hogy a sofőr útnak induljon vele az amerikai télben.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.