A hatszáz lóerős NSX-GT-vel a japán túraautó bajnokságban fognak rajthoz állni.
Az új Honda NSX-ből egy ideje már létezik GT3-as versenyautó V6-os motorral szerelve, de a 2017-es szezonra elkészült a GT változat is, amit a japán túraautóbajnokság GT500-as versenyosztályába szánnak. Ennek megfelelően a szénszálas, jelentősen átdolgozott karosszériája alatt teljesen más hajtáslánc lapul, mint a szériakivitelben, ugyanis a V6-os blokk és az elektromotor párosa helyett egy 2.0 literes, turbós négyhengeres motort kapott.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/1853c8d6-9023-4991-9610-ff568629e743.jpg)
Aki esetleg legyintene a relatíve aprócska blokk hallatán, annak nem árt figyelembe vennie azt is, hogy több mint hatszáz lóerőt csaltak elő belőle a rafinált japán mérnökök, így még az utcai verziót is jócskán lepipálja. Pláne hogyha azt is megemlítjük, hogy az egyszerűbb hajtáslánccal, a lecsupaszított, bukócsöves utastérrel és a karbonszálas kasztnival jelentősen kevesebbet nyom a mérlegen, mint a közúti testvére.
Erre szüksége is van, hiszen olyan ellenfelek várnak rá, mint a jelenlegi bajnok Nissan GT-R Nismo GT500 és a vadiúj Lexus LC500 Super GT.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/5929ce28-f051-4e65-9652-d2d6ece814c8.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/0c2661ef-f099-4189-b39e-1b101e63a478.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/cf1e7b38-842f-4de2-84f8-eae8f45eab43.jpg)
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.