Idén összejött a DTM-bajnoki cím, kész is BMW M4 DTM Champion Edition.
Marco Wittmann a Hockenheimringen megrendezett idei szezonzáró futamon ismét elhódította a Német Túraautó Bajnokság (DTM) egyéni bajnoki címét, amit az M divízió egy limitált szériával ünnepel. A mindössze kétszáz darabban készülő M4 DTM Champion Edition a sorozatgyártásban kínált M3/M4 sportautó-pároshoz képest 69 lóerővel megnövelt maximális teljesítményt és 50 Nm-rel nagyobb csúcsnyomatékot kínál, vagyis 500 lóerőt és 600 Nm csúcsnyomatékot.
Álló helyzetből mindössze 3,8 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órás tempóra, végsebessége pedig 305 km/óra. Megkapta az M4 GTS soros hathengeres benzinmotorjában alkalmazott vízbefecskendező rendszert is, amely 16 százalékkal növeli az erőforrás maximális teljesítményét a sorozatgyártású modellekhez képest.
A kocsi alpesi fehér fényezéssel gurul le a gyártósorról, klasszikus színkombinációjú fóliával, illetve szénszálból készült légterelő elemekkel szerelve. A kétüléses limitált szériában szénszálból készült M-es kagylóülések vannak.
Az utastér nagy részében Alcantara borítású, az első ülések mögött fehér bukókeret helyettesíti a hátsó üléssort. Elől 265/35 R19, hátul 285/30 R20 méretű Michelin Pilot Sport Cup 2 gumiabroncsok gondoskodnak az útkapcsolatról és a nagyteljesítményű abroncsok matt aszfaltszürke árnyalatú, 666 M küllő-dizájnú könnyűfém felniken feszülnek.
A BMW M4 DTM Champion Edition limitált szériából mindössze kétszáz darab készül és (elsősorban Németországra érvényes) 148 500 eurós alapáron már világszerte elérhető. Valószínűleg versenyt fognak futni érte a gyűjtők.