Európa egyik kedvenc retro kisautója a Fiat 500, ez vitathatatlan. Japánban nagyjából ugyan ilyen lehet a Toyota Pixis direkte régies variánsai.
A japánok unikális kisautói a kei-carok, amelyek adózási okoknál fogva alakultak ki. A szigorú szabályozás 3,4 méteres maximális hosszt, 660 köbcentit és turbósítva is maximum 64 lóerős teljesítményt enged, innentől feljebb horribilis biztosítási díjakat kell fizetni a nagyvárosokban az autók után.
Az összes japán gyártónak meg is van a maga kei-car kategóriájú autója, ilyen Toyotának ez a Pixis nevű modellje, vagy a Hondának az N-One, vagy a Suzukinak az Alto Works változata.
A Toyota annyival bolondította meg saját járművét, hogy kihoztak egy retroszériát Toyota Pixis Joy néven. Mindezt három variánsban teszik: a Pixis Joy C a kicsit terepes megjelenésű, a Pixis F az elegáns, és a Pixis S a sportos.
Néha igazán sajnálhatjuk, hogy a Toyota világszinten elékpesztően széles termékpalettájáról nálunk csak néhány kerül forgalomba.