A hét kétségkívül leglátványosabb eseménye a Gumball 3000 (Ágyúgolyó-futam) mogyoródi megállója volt. Lőttünk is vagy 300 képet. Persze az autós világ máshol sem lassított nagyon. Heti összefoglaló.
Ilyen komoly balesetet még nem szenvedtek a Teslával
Az öt tizenéves fiatal 25 métert repült a kocsival, becsapódáskor pedig az autó át is fordult a tetején.
Ilyet még nem látott a Hungaroring, és ön sem
Magyarországra látogatott a Gumball 3000, melynek népes mezőnyéből holmi egyszerű Ferrarikkal és Porschékkal nehéz kitűnni. Egy Batman-járgánnyal azonban már erre is van esély.

Félbevágott Mustangok összehegesztve: ennyit változott az évek során a Ford izomautója
Látványos módját választották a fordosok, hogy bemutassák, mennyit változott a Mustang az első generáció óta. A különleges modellnek köszönhetően az új Mustang világautó mivoltát is érzékeltetik, ugyanis a hatodik generációhoz egy jobbkormányos verziót vettek alapul.
Új kiskirálya van a Nürburgringnek. Nagyot ment a Golf GTI Clubsport – videó
Mostanság nem is a szupersportautók, hanem az elvileg sokkal hétköznapibb, elsőkerék-hajtású autók közt van igazán vérre menő csata a Nürburgringen a legjobb időkért.
Így magyarázták a független felfüggesztés működését 1935-ben
És azt is, hogy miért volt rossz a korábbi megoldás. A televíziózás hőskorából maradt fenn ez a remek videó.