A poént persze nem lőjük le, de hivatalosan mindkét modell 610 lóerős és a nulla-százas gyorsulásuk is megegyezik, de az Audi 32 kilogrammal nehezebb. Vajon mindez érződni fog a sprint végén is?
Aki eddig úgy tekintett az Audi R8-ra, mint a szegény ember Lamborghinijére, annak újra kell gondolnia a dolgot, hiszen a V10-es motorral szerelt második generációs R8 minden téren felveszi a versenyt az olasz szupersportautókkal. Főleg a Plus csúcsmodell, amelyben az 5.2 literes erőforrás 610 lóerőt szabadít az aszfaltra az összkerékhajtáson keresztül. Vagyis pontosan annyit, mint a Lamborghini Huracan ugyanilyen blokkja, így felmerül a kérdés, vajon melyik nyeri a házon belüli sprintversenyt.
Nos, a hivatalos nulla-százas sprintidőből ez nem derül ki, hiszen mindkét modell esetében 3,2 másodpercről van szó, a végsebességük viszont egy picit különbözik, és az Audi nehezebb is 32 kilogrammal. Lássuk hát a kiélezettnek ígérkező küzdelmet, amit a Top Gear lengyel csapatának köszönhetünk.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.