Autó hvg.hu 2015. szeptember. 21. 22:32

Ilyen túlzó reklám csak a Lamborghininek megengedett

A Lamborghini közzétette legújabb bikájához, a Huracan LP 610-4 Spyderhez készült első reklámját. Mint egy epikus hősköltemény.

A mondanivaló lényege, ha elég gazdag vagy, még az időjárást is uralhatod.

Azért a Lamborghini mérnökei arra az esetre, ha mégse jönne a meteorológiai csoda, csináltak egy vászontetőt a kocsira, ami elektrohidraulikus szerkezetű és fekete, barna vagy piros színű vászonnal rendelhető, a nyitása/csukása pedig csak 17 másodpercbe telik, akár 50 kilométer/órás sebességig.

A spéci tető mellé kivehető szélfogó is jár, valamint típusspecifikus motorháztető fekete színű lamellákkal. A motortérben a Lamborghini jól bevált 5.2-es szívó V10-es blokkja 610 tagú ménest és 560 Nm csúcsnyomatékot ad a vezető kezébe.

Azt nem tudni, hogyan fogadja majd a reklámot a célközönség, de a múlt héten bemutatkozott újdonságnak a Frankfurti Autószalonon, a Ferrari 488 Spiderrel egyetemben, megint sikerült magára irányítania a rivaldafényt más gyártókkal szemben.

További autós érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Itthon Lengyel Tibor 2025. január. 08. 15:15

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Az ájurvédikus gyógyító, Krishna Kumar Gattyán Györggyel közös életmódcége masszázst, gyógyteát és tisztítókúrát árul, de kezdettől fogva veszteséges. Kumar saját cége még inkább: milliárdos mínuszt görget maga előtt, igaz, nemrég ezt a lyukat betömte. Gattyán a veszteségek ellenére megtartja a tulajdonrészét, és az is kiderült, miért éppen Kumarral állt össze.