Nem szőröznek a Bugattinál: aki szeretne magának egyet a presztízsmárka rövidesen bemutatandó újdonságából, a Chironból, annak nagyon mélyen a zsebébe kell nyúlnia. Jóval mélyebbre, mint a nagy előd, a Veyron esetetében…
A többség még csak találgatja, hogy mikor rántja le a leplet a VW konszern fennhatósága alá tartozó Bugatti az újdonságról, a Car című lap viszont már árról is tud. Az újság szerint a manufaktúra 2,2 millió eurót kér majd az 1480 lóerős, álló helyzetből százra 2,3 másodperc alatt felgyorsuló, a vezérigazgató Wolfgang Dürheimer szerint a Veyronhoz képest minden porcikájában előrelépésnek tekinthető újdonságért.
Dürheimer szerint nem véletlen, hogy sokat kérnek majd a Chironért: a szakember szerint a Bugatti számára „alapvető fontosságú az ár/prezstízs arány”, ugyanakkor vannak, akik szerint az ár körüli pletykákat porhintésnek kell tekinteni és a valóság még annál is súlyosabb, mint amilyennek tűnik. Ugyan a Chiron ára legalább egymillióval magasabbnak ígérkezik, mint a Veyroné, mint számos forrás megjegyzi: annak idején a Veyronok is jóval vaskosabb áron keltek el, mint a gyártó által ajánlott listaár volt, így nagy a valószínűsége annak, hogy a potenciális Chiron-vásárlók is jóval többet áldoznak majd új szemük fényére, mint amiről hallani lehet.
Dürheimer szerint nem véletlen, hogy sokat kérnek majd a Chironért: a szakember szerint a Bugatti számára „alapvető fontosságú az ár/prezstízs arány”, ugyanakkor vannak, akik szerint az ár körüli pletykákat porhintésnek kell tekinteni és a valóság még annál is súlyosabb, mint amilyennek tűnik. Ugyan a Chiron ára legalább egymillióval magasabbnak ígérkezik, mint a Veyroné, mint számos forrás megjegyzi: annak idején a Veyronok is jóval vaskosabb áron keltek el, mint a gyártó által ajánlott listaár volt, így nagy a valószínűsége annak, hogy a potenciális Chiron-vásárlók is jóval többet áldoznak majd új szemük fényére, mint amiről hallani lehet.
A Car egyébként úgy tudja, hogy a kocsit – amelyről egyre több kémfotó lát napvilágot - a Genfi Autószalonon mutatják be és a lap tudni véli azt is, hogy a manufaktúra 500 példányban szabja meg a széria felső határát.
Ha nem szeretne lemaradni a Chiron premierjéről, kövesse a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát. |