Eleve Renault név alatt fog futni és Európán kívül, de mégiscsak ugyanaz az alapja, mint a nálunk jól ismert Dacia Sanderonak. Bemutatkozott a Renault Sandero RS.
A legerősebb Európán kívüli Renault lett a Sandero RS, amely 145 lóerős teljesítményét egy 2.0 literes benzinmotorból nyeri. Egyelőre csak Argentína és Brazília a forgalmazás helyszínei.
A teljesítményadatok ugyan nem vetekednek egy manapság élvonalbeli kompakt sportautóéval, mint a Golf GTI vagy egy Fiesta ST, de a Renault nem szokta csak úgy osztogatni az RS emblémát, úgyhogy valószínű igen tisztességeset lehet autózni ezzel az újdonsággal is. A kocsiba hatfokozatú manuális váltót tettek, új beállításokat kapott a futómű, átdolgozták a kormányművet és tárcsafékeket kapott előre-hátra a Sandero RS.
Ha mindezt Dacia néven kínálnák, akkor a román márka valaha épült legerősebb utcai autója lenne. A teljes specifikációt egyébként még nem közöltek, de állítólag 7,5 mp alatt van százon és a végsebessége 220 km/h.
Ami a belső teret illeti színes betétekkel, varrásokkal a váltószoknyán, az alul alumínium-betétes kormánykerékkel igazították a sportosabb hangulathoz. Sajnos az európai forgalmazás szóba sem kerül, egyfelöl ezzel a motorral manapság már nem lehet hozni az Euro 6-os normát, másfelől a Renault vélhetően nem is akarná egyre feljebb pozícionálni a Daciat.