A nagyméretű limuzin úgy tűnik minőségben ismét lépett egy lépcsőfokot felfelé.
Az autó a Passathoz hasonlóan a VW-konszern MQB platformjára épül. Annak érdekében, hogy a hátsó ülésen utazók számára is kényelmes legyen a lábtér, a tengelytávot megnövelik, ám a kocsi így sem lesz hosszabb 5 méternél. A központi műszerfal nagy újdonsága, hogy a képek szerint nem analóg műszerek lesznek a csehek csúcsmodelljének kijelzőjében.
A motorkínálat is hasonló lesz a Passatéhoz. A hírek szerint ötféle benzinmotor lesz 125-tól egészen 280 lóerőig és három dízel erőforrás 120 lóerőtől 190 lóerőig, melyek közül mindegyik erőforrás teljesíti az Euro 6-os normákat, ennek érdekében alapból start/stop rendszerrel szerelik.
A nagyközönség majd a Genfi Autószalonon láthatja az újdonságot először.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |