A luxusautók tuningolására szakosodott cég ezúttal az S63 AMG-t vette kezelésbe, melynek V8-as motorjából első körben 800, másodjára pedig 1000 lóerőt csaltak elő.
Megoszlanak a vélemények azzal kapcsolatban, hogy érdemes-e a nagyobb teljesítmény reményében több tíz- vagy akár százmilliós luxusautókat tuningolni. Az biztos, hogy aki hosszú távra tervez, annak célszerűbb megmaradnia a gyári konfigurációnál, hiszen egy kevésbé szakszerű beavatkozás könnyen tönkreteheti a motort, amit a gyártó sokéves tesztelés és fejlesztés révén állított be az optimális működésre. Persze mindig lesznek olyanok, akik nem elégszenek meg a gyári értékekkel, és akár a tartósság rovására is, de megpróbálnak, annyi lóerőt kicsikarni az autójukból, amennyit csak elbír a szerkezet.
A Mansory tuningcég hírhedt az ilyen átalakításokról, amik nem csak a műszaki részét érinti az általuk kezelésbe vett autóknak, hanem komplett külső és belső megújulást is jelent, melynek esztétikai értékéről megoszlanak a vélemények. Legújabb üdvöskéjük a Mercedes-Benz S63 AMG Mansory, amit szokásukhoz hűen azonnal felvérteztek az általuk fejlesztett szénszálas optikai csomaggal és 22 colos kerekekkel. Az utasteret sem hagyták érintetlenül, de a külsőhöz képest ez még visszafogottnak mondható.
A legkomolyabb változások a motortérben zajlottak, ugyanis az 5.5 literes biturbó V8-as erőforrásból első körben 800 lóerőt és 1200 Nm maximális nyomatékot csaltak elő. Ezzel a teljesítménnyel 3,6 másodperc alatt futja meg a luxuscirkáló a 0-100-at, ami majdnem fél másodperccel gyorsabb a gyári értéknél. Aki még ennél is combosabb teljesítményre vágyik, annak elérhető az M1000 csomag, amely a nevéhez hűen 1000 lóerőt és 1400 Nm maximális nyomatékot kínál, 3,2 másodperces 0-100 és 300 kilométer/órás végsebesség mellett.