A márka történetének legsikeresebb modelljét, a Gallardót a Huracan váltotta fel a Lamborghini kínálatában, így magától értetődik, hogy az olasz gyártó lecseréli a márkakupában futó Super Trofeo-versenygépeket is.
Sajtóértesülések szerint a Sant’Agata Bolognese-i gyártó már neki is látott a Huracan Super Trofeo elkészítésének, s ehhez felkérték Adrian Zauggot, a márka gyári pilótáját, valamint a rutinos GT-versenyzőnek számító Fabio Babinit is. Mindkét pilóta tanácsadóként és fejlesztőként vesz részt a projektben.
Ahogyan az a versenyautók esetében lenni szokott, az alapmodellt lecsupaszítják, aerodinamikai tekintetben tovább optimalizálják és fokozzák a fékteljesítményt is. A kocsi 5,2 literes, V10-es, 602 lóerős szíve marad, akárcsak az összkerékhajtás, a duplakulungos rendszer helyett viszont szekvenciális váltót alkalmaznak majd.
Az új Lamborghini-versenygép a Blancpain Super Trofeo szériában, valamint gyaníthatóan más GT-versenysorozatokban is feltűnik majd.