Los Angelesben minden a luxusról, az önreklámról szól. Ehhez pedig kiváló eszköz egy elektromos autó. Rodeo Drive cruisernek is hívják manapság a Tesla Model S-t.
Manapság nem elég egy Ferrari, Bentley vagy Porsche egy hírességnek. A világot ebből a szempontból is alaposan megváltoztatta Elon Musk, a 21. század elejének egyik legügyesebb fiatal vállalkozója. Az általa vezetett Tesláról kijelenthető, hogy beírta magát a történelembe, mint olyan gyártó, amely divatossá tette az elektromos autót. Mindezt úgy, hogy korábban köze nem volt az autóiparhoz.
Egy cég, amely nem költ hagyományos reklámra, mert így is megy a terméke. Mindez mennyire bejött, mi sem mutatja jobban, minthogy Norvégiában több Model S-t adnak el, mint például Volkswagen Golfot. Amerikában pedig tavaly megválasztották az év autójának. Egyelőre úgy tűnik a többszöri tűzeset sem kezdte ki a márka tekintélyét.
Kétségkívül, ezzel az alapáron 86 ezer dolláros luxusautóval már nem kell kompromisszumokat kötni. Egy olyan sport-elektromos kocsit kapunk a pénzünkért, amely képes 500 kilométert is megtenni egy feltöltéssel, miközben 4 mp alatt éri el a 100 km/h-s sebességet. A maximális teljesítménye 416 lóerő, amelyhez 443 Nm-s nyomaték párosul.
A Tesla Model S tábor a sztárvilágban: