Az Octaviánál a letisztult eleganciára helyezik a hangsúlyt, míg a Yetinél a vagányságra.
A Skodánál tavaly összesen 920,800 autót értékesítettek, ami igazán szép eredmény, a következő néhány évben pedig másfél milliós példányszám fölé szeretnék tornázni az eladásaikat. Ennek érdekében azt tervezik a csehek, hogy átlagosan félévente fognak előrukkolni valamilyen újdonsággal vagy facelifttel, amit már most elkezdenek a Genfi Autószalonon.
Genfi standjukon a jövő héten debütál az Octavia Laurin&Klement csúcsmodell, aminél a letisztult eleganciára és a különleges kiegészítőkre helyezték a hangsúlyt. Az utastérben bőrülések, négyküllős, multifunkciós kormány és Canton hangrendszer jelzi, hogy minden extrát bepakoltak, amit csak lehet, kívülről pedig egyedi felniszett, a bi-xenon fényszórók és a hátsó LED-es lámpák jelentik az újítást.
Az Octavián kívül a Yeti, a Citigo és a Rapid Spaceback is képviselteti magát egy-egy különleges kiadással, hiszen mindhárom modellhez elkészült a Monte Carlo kivitel, ami többek közt spéci alufelniket, sportos belsőt és gyárilag sötétített hátsó ablakokat jelent.
Az említett modelleken kívül szintén Genfben tartja premierjét az Octavia terepezős változata és az a látványos sportkupé is, amit VisionC névre kereszteltek.
Kövesse az Autó rovatot a Facebookon! |