Nincs erősebb márka a világon a Ferrarinál – ez derült ki abból a tanulmányból, amelyet egy márkaértékeléssel foglalkozó brit szervezet készített.
A Brand Finance számos szempontot figyelembe véve állította fel a rangsort: a Ferrari többek között a kívánatosság, az ügyfelek lojalitása, az internetes jelenlét, valamint a dolgozói elégedettség tekintetében is jeleskedett, így nem csak az AAA+ minősítést kaptam meg a kimutatás készítőitől, hanem az összesített pontszámok alapján a legerősebb brandnek járó elismerést is.
„Az ágaskodó paripát a világon mindenütt felismerik, még olyan helyeken is, ahol nincsenek aszfaltozott utak. A Ferrarinak a hazájában és világszerte rengeteg csodálója van, ráadásul ez már jóval több, mint márka iránti elkötelezettség. Ez már igazi kultusz, kvázi vallás. A márka ereje megkérdőjelezhetetlen” – nyilatkozta David Haigh, a Brand Finance igazgatója.
A márkák érték szerinti listáján a Ferrari 4 milliárd dollárra becsült értékével csak a 350. helyen zárt a Brand Finance-nél. Az első helyen zsinórban harmadik éve az Apple tanyázik, amely 105 milliárdot ér.