14,3 millió dollárért, azaz több mint 3 milliárd forintért cserélt gazdát egy 1964-es Ferrari 250 LM az RM Auctions és a Sotheby’s közös aukcióján, New Yorkban. Az ár jóval elmarad a világcsúcstól, ilyen típusért azonban még soha nem fizettek ekkora összeget.
Az ominózus példány a legyártott 32 darab egyike és a 6107-es sorozatszámot viseli. Az autó különlegessége, hogy Maranellóban ezt az egy példányt szánták közúti használata, a többi pályaversenyzésre készült. Ezek egyikével nyerte a Jochen Rindt, Masten Gregory és Ed Hugus alkotta trió a Le Mans-i 24 órás futamot 1965-ben amely a mai napig a Ferrari utolsó abszolút diadala a legendás megbízhatósági összecsapáson.
A 3,3 literes, 320 lóerős motorral szerelt sportkocsi első tulajdonosa egy dúsgazdag kaliforniai autómániás volt, aki 1964 novemberében vette át a 250 LM-et. 1967 márciusában vált meg az autótól, amely egy ecuadori versenyzőpáros tulajdonába került. Ők csatasorba állították a sportkocsit és még abban az évben összehoztak vele egy kategóriagyőzelmet, valamint egy abszolút 8. helyezést a Daytonában tartott 24 órás futamon.
Az LM 1983-ban egy japán gyűjtőhöz került, aki egészen mostanáig őrizgette a kocsit, amely a 14,3 millió dolláros árral típusrekorder lett. Korábban egy hasonló modellért 6,9 millió dollárt fizettek, míg a csúcsot egy 1963-as Ferrari 250 GTO tartja: október elején egy ilyen járgány 52 millió dollárért cserélt gazdát. Ennél többet még soha nem fizettek autóért a történelemben.