A Sin R1-nek mindene megvan, ami a sikerhez kell: látványos formaterv, strapabíró V8-as motor és a szupersportautókhoz méltó teljesítmény.
Újabb versenyző tűnt fel a kisszériás szupersportautók egyre bővülő táborában, amely ötvözni kívánja a német és az amerikai autóépítési hagyományokat. A Sin R1 ugyanis egy müncheni székhelyű sportautó-manufaktúra legújabb terméke európai formatervvel és a Chevrolet Corvette 6.2 literes V8-as motorjával.
A strapabíró V8-as blokk a jobb súlyelosztás érdekében középre került és akármilyen furcsán is hangzik, a Porsche 911 GT2 hatsebességes manuális váltójával párosították. Az R1 teljesítménye 525 lóerő, ami az 1,2 tonnás üres tömegnek köszönhetően kimagasló menetdinamikát biztosít, vagyis kevesebb, mint 3 másodperc alatt éri el a 100-as tempót álló helyzetből indulva, a végsebessége pedig meghaladja a 320 km/órát.
Ilyenkor jön jól, hogy a formaterv nem öncélú, hanem aerodinamikailag rendkívül fejlett, hiszen akár 250 kg leszorító erő is keletkezhet menet közben, a 40/60 arányú első/hátsó tengelyre eső terhelés pedig kezessé teszi. Hogy mi lesz a sorsa típusnak azt egyelőre még nem tudni, hiszen csak egy prototípus létezik belőle, de ha sikerülne okosan beárazni, biztosan megtalálná a saját közönségét.