A Nissan tulajdonában lévő, korábban kisautóiról ismert márka eredeti koncepcióját megőrizve tért vissza. Itt a Datsun Go.
Az ötajtós kompakt, amelynek alapját a Renault–Nissan páros új Micrája adja, árusítása a jövő év elején kezdik meg egyelőre a harmadik világ piacain Indiában, Indonéziában, Dél-Afrikában és Oroszországban. A gyártásra Indiában kerül sor, majd a későbbiekben tervben van az oroszországi, illetve az indonéziai gyártás is.
A Nissan elnöke Carlos Ghosn az Új-Delhiben tartott bemutató során nem árulta még el a modell pontos árát, de az minden bizonnyal 6700 dollár alatt lesz.
A Go méretei szerint klasszikus kisautó: 1635 mm széles, 1485 mm magas és 3785 mm hosszú. A tengelytávolsága nem számít rossznak 2450 milliméterével.
A Nissan elnöke Carlos Ghosn az Új-Delhiben tartott bemutató során nem árulta még el a modell pontos árát, de az minden bizonnyal 6700 dollár alatt lesz.
Az elsőkerék-hajtású autót 1,2 literes benzinmotorral és ötfokozatú kézikapcsolású váltóval szerelik. A tervek szerint a Datsunnak az indiai piac 10 százalékát magáénak kell majd tudnia 2016-ra. A megcélzott közönség a jelenleg motorkerékpárral közlekedő tömegek, illetve a használt autókkal közlekedők. A Nissan főnök hozzátette: mivel a márka ismeretlen sok fiatal számára, ezért akár új márkaként lehet sikeres. A Datsunt, mint önálló nevet a Nissan 1981 óta nem használja, azt követően, hogy felvásárolta.
A Go méretei szerint klasszikus kisautó: 1635 mm széles, 1485 mm magas és 3785 mm hosszú. A tengelytávolsága nem számít rossznak 2450 milliméterével.