A dán Zenvo ST1 mozgatásáról a 7.0 literes V8-as motor gondoskodik, turbóval és kompresszorral megspékelve.
Viszonylag kevésbé ismert a dán Zenvo Automotive nevű sportautó manufaktúra, pedig a svéd Koenigsegg-hez hasonlóan ők is egyedi, kézzel készült masinákat építenek 1000 lóerő feletti teljesítménnyel. Az ST1 névre keresztelt modell prototípusát még 2008-ban mutatták be, és a szükséges engedélyek megszerzése után 2011-ben kezdték el gyártani. Helyesebb lenne úgy fogalmazni, hogy összerakni őket, hiszen összesen 15 példány készült belőle, megőrizve az exkluzivitását.
Éppen emiatt szinte nem is látni egyet sem belőlük, mert a legtöbb a fűtött garázsban pihen, viszont a cég a saját kézben lévő autóit a napokban a monzai versenypályán tesztelte, amiről egy rövid videó is tanúskodik. Ugyan a Zenvo ST1-el még csak közel sem voltak a 375 km/órás végsebességhez, viszont így is feláll a szőr az ember hátán, ahogy beindítják a motorját. A blokk ugyanis egy 7.0 literes V8-as, kompresszorral és turbóval megtámogatott erőgép, melynek teljesítménye 1104 lóerő, maximális nyomatéka pedig 1430 Nm.
További érdekessége, hogy a mai trendektől eltérően nem automata, hanem hatsebességes manuális váltóval kell kapcsolgatni a fokozatok között, és ha ügyes a sofőr, 3 másodperc alatt katapultálhat 0-ról 100 km/órára. Ha ez nem lenne elég, létezik az ST1-ből egy hiperlimitált, háromdarabos széria, amit tehetős amerikai vevőknek szántak 1250 lóerős teljesítménnyel és 1500 Nm maximális nyomatékkal, szigorúan hátsókerék-meghajtással és mechanikus differenciálzárral.