Januárban, a Detroiti Autószalonon hivatalosan bemutatkozik, február 3-án pedig az NFL-nagydöntő, a Super Bowl szünetében sugárzott egyik reklámban is látható lesz az új kecskeméti Mercedes, a CLA.
Mint ismeretes, a Super Bowl szüneteiben sugárzott reklámok a legértékesebbek közé tartoznak a világon, köszönhetően a mérkőzést övező rendkívüli – tavaly például átlagosan 111,3 millió amerikait a tévéképernyők elé ültető – érdeklődésnek.
Az már eddig is tudható volt, hogy a csillagos márka fontos szerepet szán a kompakt négyajtósnak, amelynek álcázott változata sokfelé felbukkant a hazai utakon, a Super Bowl megjelenés pedig még jobban rávilágít, hogy mennyire komoly küldetést szánnak a CLA-nak. Steve Canon, a márka amerikai elnöke az Automotive News című lapnak elmondta: „Ezt egyfajta ébresztőnek szánjuk. A C-osztály vásárlóinak zöme 50 év körüli, de úgy gondoljuk, hogy ez az autó vonzó lehet a 30-40 év körülieknek is.”
A Mercedes idén nem vásárolt megjelenést a Super Bowl idejére, ám úgy hírlik, hogy akárcsak 2011-ben, ezúttal is lehet számítani sztárok felbukkanására a reklámban. Az Automotive News szerint a modell Kate Upton és a rapper Usher felbukkanására lehet számítani.
A lap hangsúlyozza: a Mercedes ’marketingfegyver-arzenáljának’ részét képezi az is, hogy a jövő évi Super Bowl New Orleans városában kerül megrendezésre, abban az arénában, amely a csillagos márka nevét viseli.