2007. június. 04. 06:43 automenedzser.hu Utolsó frissítés: 2007. június. 04. 12:08 Autó

A középkategória feltámadása: Mondeo után Laguna, Avensis, C5

 Az alapszabály egyszerű: minőség és kreativitás.

 

Új Renault Laguna
Renault

Az alapszabály egyszerű: minőség és kreativitás. A középkategóriás járművek tömegautóknak számítanak, ezért számtalan igénynek és ízlésnek kell megfelelniük. Mivel az autók iránti kereslet egyre csökken, a klasszikus középkategóriás járművek gyártóinak mindig valami újat kell kitalálniuk ahhoz, hogy felkeltsék a vevők érdeklődését. A Renault például úgy döntött, a Laguna elbúcsúzik a prémiumvonaltól, inkább a középkategóriában próbál minél nagyobb bevételre szert tenni. A cég hetek óta csöpögteti az információkat az új járműről. A teljes fejlesztést június 4-én mutatják be Frankfurtban. 

Új Citroen C5
Citroen

Ugyanitt ismerheti meg  a közönség az új Citroen C5-öt is. Miután a Citroen a C6 és a C4 családdal már bebizonyította, hogy képes merőben új dizájn kialakítására, a szakértők érdeklődve várják az új C5 megjelenését. Előzetes információk szerint az új jármű teljesen eltér a korábbi változattól. A C6-nál, a C4-nél és a Picassónál megismert új dizájnelemek itt is megjelennek, de az új modell szélesebb, magasabb, erősebb és dinamikusabb lesz, mint a most forgalomban lévő széria. Mivel a motort a testvércég, a Peugeot szállítja, a Citroennek csak a karosszériára és a belső berendezésekre kellett koncentrálnia. A tervek szerint az új C5-öt 2008-tól lehet majd megvásárolni, a kombiváltozat pedig 2009-re kerül a kereskedőkhöz. 

Új Toyota Avensis
auto-motor-und-sport.de

Hasonló tervei vannak a Toyotának is. Az Avensis, melyet korábban megbízhatónak, de unalmasnak tartottak, szintén nagy dobásra készül. A változtatások állítólag radikálisabbak lesznek, mint a Citroennél. A tervek szerint kerekebb, sportosabb karosszériát terveznek, mint a mostani. A Toyota limuzinja is 2008-ban jön ki a piacra. 

Hirdetés