2006. augusztus. 13. 08:59
MTI
Utolsó frissítés: 2006. augusztus. 13. 09:00
Autó
Kevesebb autót adott el a Peugeot Gablini
Az idén az első félévben 637 személygépkocsit értékesített a Peugeot Gablini, míg egy évvel korábban 833, 2004-ben pedig 848 darabot adott el - közölte a cég.
Január-júniusban a legnépszerűbb modell a 206-os volt, ebből 220 darabot adtak el. Ezt követte a 307-es típus, amiből 94 darabot értékesítettek. Az előző év azonos időszakához viszonyítva nem változott a modellek népszerűségi sorrendje.
A Peugeot Gablininél nyár folyamán lezajlott a vállalat újrapozícionálása, amelynek során átalakult az arculat, és amelynek hátterében fontos stratégiai szintű döntés áll: szeptember elsejétől a Gablini szalonokban elindul a Nissan márka forgalmazása és javítása.
A társaság közleménye szerint a vállalat újrapozícionálását az indokolta, hogy a jövőben a Gablini nemcsak Peugeot forgalmazásával, hanem Nissan autók értékesítésével és javításával is foglalkozik, azaz mindkét márka megjelenik a termékpalettán. Így a kommunikációban bevezettek egy új elnevezést, a Gablini Autószalonok nevet.
Ezzel egy időben megváltozik mindkét szalonjuk berendezése is, emiatt zajlanak jelenleg is belsőépítészeti átalakítások mind az M3, mind pedig a zuglói telephelyeken. "Egyelőre nem publikus azon beruházásunk célja sem, amelyeket az M3-as melletti szalonunkhoz közel lévő területen végzünk" - olvasható a közleményben. A területet hosszabb időszakra bérelte ki a cég, de nem szalont kívánnak építeni, hanem egy olyan egyedi létesítményt, amely első lesz a magyar piacon - áll a közleményben.
A Peugeot Gablininél nyár folyamán lezajlott a vállalat újrapozícionálása, amelynek során átalakult az arculat, és amelynek hátterében fontos stratégiai szintű döntés áll: szeptember elsejétől a Gablini szalonokban elindul a Nissan márka forgalmazása és javítása.
A társaság közleménye szerint a vállalat újrapozícionálását az indokolta, hogy a jövőben a Gablini nemcsak Peugeot forgalmazásával, hanem Nissan autók értékesítésével és javításával is foglalkozik, azaz mindkét márka megjelenik a termékpalettán. Így a kommunikációban bevezettek egy új elnevezést, a Gablini Autószalonok nevet.
Ezzel egy időben megváltozik mindkét szalonjuk berendezése is, emiatt zajlanak jelenleg is belsőépítészeti átalakítások mind az M3, mind pedig a zuglói telephelyeken. "Egyelőre nem publikus azon beruházásunk célja sem, amelyeket az M3-as melletti szalonunkhoz közel lévő területen végzünk" - olvasható a közleményben. A területet hosszabb időszakra bérelte ki a cég, de nem szalont kívánnak építeni, hanem egy olyan egyedi létesítményt, amely első lesz a magyar piacon - áll a közleményben.