2006. január. 11. 09:48 hvg.hu Utolsó frissítés: 2006. január. 11. 09:48 Autó

Sportkupé vagy terepjáró?

A Chevrolet T2X tanulmányautója a brüsszeli autókiállításon (január 10-22.) mutatkozott be az európai közönségnek. A T2X Chevrolet tanulmányautó, a legújabb trendeket követi: a hobbiterepjárók (SUV) karosszériáját ötvözi a sportkupé izgalmas dizájnjával.

Vonzó külsejével nálunk is nagy
sikerre számíthat a T2X
© GM Media
Az Európának szánt amerikai járművet Dél-Koreában, nemzetközi együttműködés keretében fejlesztették ki. A T2X alapja az a Chevrolet S3X tanulmány, amelyre a Genfben tavasszal debütáló kompakt SUV, a Captiva is épült. A T2X erős, férfias frontját prizmás lámpák ékesítik. A kor divatjának megfelelően, a 4,3 méteres autóból kihagyták a B-oszlopot, hátsó ajtajait csuklóra függesztették. Ez nagyban megkönnyíti a beszállást, és a csomagok bepakolását is. Mindezt leszerelhető üvegtető egészíti ki. Tengelytávja 2707 milliméteres, sportos kerékjárataiban 20 hüvelykes kerekek kaptak helyet. Az utastér narancs-kék kárpitozása az autó külsejével is összhangban levő kellemes, friss atmoszférát teremt.

Hirdetés
Zhvg hvg.hu 2024. november. 27. 16:00

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Megpróbáltuk sok nézőpontból körbejárni az akkugyárhatalommá válás meglévő – és várható – kockázatait és előnyeit, amihez Éltető Andrea közgazdász volt segítségünkre. Hány gyár épült és épülhet még? Mikortól válhat a lakossági energia- és vízigény kárára az víz- és energiazabáló iparág? Mennyire piszkosak a tiszta közlekedéshez szükséges gyárak? Vajon tudnánk jobban csinálni, mint ahogy most megy, és egyáltalán megéri ez az egész? Gyere velünk, és megtudhatod.