BrandContent Mastercard 2024. december. 13. 07:30

Mi vár ránk a komfortzónán túl?

Az ismeretlen helyzetek kockázatérzetet, szorongást válthatnak ki belőlünk, így sokak számára kényelmesebb a megszokott, biztonságos keretek között maradni. Számos előnyt kínálhat azonban, ha nyitottak vagyunk az újdonságokra: az új készségek elsajátítása például javíthatja az életminőségünket, növelheti az önbizalmunkat, és lehetőségeket teremthet a személyes vagy szakmai fejlődésre. De hogyan tudjuk kialakítani magunkban a rugalmasság és kíváncsiság képességét? Milyen előnyei vannak, ha képesek vagyunk hamar alkalmazkodni és megtanulni új dolgokat? Többek között ezekről is beszélgettünk Dr. Belső Nóra pszichiáterrel.

Az adás a HVG BrandTalks csatonáján:

#33: Mi vár ránk a komfortzónán túl?

Listen to this episode from HVG BrandTalks on Spotify. Az ismeretlen helyzetek kockázatérzetet, szorongást válthatnak ki belőlünk, így sokak számára kényelmesebb a megszokott, biztonságos keretek között maradni. Számos előnyt kínálhat azonban, ha nyitottak vagyunk az újdonságokra: az új készségek elsajátítása például javíthatja az életminőségünket, növelheti az önbizalmunkat, és lehetőségeket teremthet a személyes vagy szakmai fejlődésre.

A beszélgetés a HVG BrandLab YouTube-csatornáján is elérhető:

No Title

No Description

Digitális fizetés: komfortzónán innen és túl
A Mastercard évek óta megjelenteti Digitális Fizetési Index elnevezésű riportját, amelyben a magyarországi pénzforgalmi digitalizáció fejlődését értékeli. A legfrissebb jelentés szerint a piacon tapasztalható technológiai fejlődés sokszor meghaladja a felhasználók ismereteit és digitális érettségét, különösen az alacsonyabb jövedelmű, kevésbé képzett fogyasztók, valamint az idősebb korosztály körében. A felhasználók a digitális fizetéshez kapcsolódó biztonsági intézkedések terén a legtájékozottabbak, az azonnali részletfizetési megoldásokban és a kriptovalutás fizetésben pedig kevésbé bíznak. A tanulmány szerint a pénzügyi oktatás és az infrastrukturális fejlesztések szoros együttműködése kulcsfontosságú, hogy a fogyasztók biztonságban érezzék magukat és Magyarországon a digitális fizetések valódi alternatívát nyújthassanak a készpénzzel szemben.

A tartalom a Mastercard megbízásából, a HVG BrandLab produkciójában készült, létrehozásában a HVG hetilap és a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.