"Ne a bőröd határozza meg, hogy ki vagy"
Egyre népszerűbb a Skinpositivity mozgalom, amely azt szeretné tudatosítani, hogy tökéletes bőr nincs. A reklámokban, közösségi oldalakon látható, hibátlannak tűnő bőr profi smink és utómunka eredménye, ami miatt senkinek nem kellene rosszul éreznie magát.
„Undorító vagy” – ez volt a címe annak a videónak, amit 2015-ben az akkor 25 éves brit vlogger, Em Ford kitett a YouTube-ra. A cím idézet volt, egyike azoknak a kommenteknek, amiket Ford az után kapott, hogy közzétett néhány képet smink nélküli arcáról. A súlyos aknéval küzdő nőre sértések áradata zúdult, többek között olyan megjegyzések, amelyek szerint alaposabban kellene tisztálkodnia, mert így rá sem lehet nézni.
A videóban ezeket a kommenteket gyűjtötte össze, és közben újra megmutatta az arcát smink nélkül és vastag alapozóval is. Az is kiderült a kisfilmből, hogy amikor olyan képeket posztolt, amelyek profi sminkben készültek róla, rengeteg elismerést, bókot kapott a külsejére. A videó híre gyorsan terjedt, a megjelenését követő első héten 10 millióan, mára már közel 36 millióan nézték meg; ezt tekintik a Skinpositivity (Bőrpozitivitás) mozgalom kezdetének.